Jak długo czekam na zamówione towary?

Paczki i listy wysyłamy w każdy dzień roboczy. Czas realizacji zależy od dwóch czynników: sposobu płatności i godziny złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia, po godzinie 13 - następnego. Przy wyborze sposobu płatności przelewem, wysyłka realizowana jest po otrzymaniu płatności, lub potwierdzenia przelewu wysłanego na nasz adres Biura Obsługi Klienta.
Oczywiście w przypadku braku towaru na stanie, czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć. Wszystkie produkty zawierają informację o dostępności.

Czy mogę otrzymać fakturę? 
Oczywiście, wystarczy wybrać taką opcję podczas składania zamówienia. W przypadku braku wyboru wysyłamy paragon.

Czy mogę odebrać produkty w sklepie lokalnym?
Tak, aktualną listę miejsc, w którym można odebrać zamówione produkty znajdą Państwo w zakładce "Nasze sklepy". W przypadku odbioru osobistego, prosimy o podanie adresu wybranego sklepu w którym zostanie odebrane zamówienie.